Honka kaudella 2012

Keskustelua FC Hongasta.

Valvojat: Haimis, Tupen rapina

ViestiKirjoittaja idänihme » Ke Tammi 11, 2012 1:55

Youness Rahimi siirtyy HJK:sta FC Honkaan

Santeri Ahola ja Kevin Mombilo Klubista Honkaan

Lisätietoa näistä?

Ilmeisesti ensi kaudella koitetaan täydentää viime vuonna ihan hyvän syksyn pelannutta jengiä nuorilla ja halvoilla pelaajilla. Ihan hyvä linjaus näinä tiukan talouden aikoina. Näinköhän muutama viikko ennen kauden alkua hankitaan jokunen kokeneempi pelaaja 6kk sopparilla?
idänihme

ViestiKirjoittaja Tupen rapina » Ke Tammi 11, 2012 2:10

Ahola taistelee ihan kokoonpanopaikasta, muut eivät niinkään.
Tupen rapina

ViestiKirjoittaja Sukittaja » To Tammi 12, 2012 3:37

EB10
Sukittaja

ViestiKirjoittaja Sukittaja » To Tammi 12, 2012 10:19

Sarjaohjelma muuten julkaistaan ensi tiistaina 17.1. klo 14.00 -b
http://www.veikkausliiga.com/News.aspx?type=1&ID=46009
Voisi kerrankin olla kauden avaus vieraissa -b
EB10
Sukittaja

ViestiKirjoittaja kentänlaidankuningas » Pe Tammi 13, 2012 10:57

Tervehdys kaikki ! Nimimerkki Salmeez mainitsi lähiaikoina laittamassaan viestissä tässä topicissa olleensa honka-jaro ottelussa viime lokakuussa muutaman ystävänsä kanssa fanikatsomossa hk-05:sen kanssa kannattamassa honkaa. Minä olin yksi noista janarerista. Olisin Salmeezin tavoin erittäin kiinnostunut liittymään hk-05:seen espoolainen taistelufiilis sydämmessäni ! Futis merkitsee minulle elämää ja elämä merkitsee minulle futista. Seuraan kansainvälistä jalkapalloa hyvin aktiivisesti ja odotan kuumeisesti veikkausliigakauden 2012 alkamista. Minulle merkitsisi todella paljon jos hyväksyisitte minut hienoon joukkoonne. Olen hyvin värikäs persoona ja mikä parasta KOVAÄÄNINEN ! Kuulin vähän juttua, että liittymismaksun pystyisi maksamaan samassa yhteydessä kun ostaa kausikortin kannattaja katsomoon, tarkemmat informaatiot eivät olisi pahitteeksi :) Vastausta odotellessa 15v espoolainen futisaddikti
kentänlaidankuningas

ViestiKirjoittaja Salmeez » Pe Tammi 13, 2012 11:06

kentänlaidankuningas kirjoitti:Tervehdys kaikki ! Nimimerkki Salmeez mainitsi lähiaikoina laittamassaan viestissä tässä topicissa olleensa honka-jaro ottelussa viime lokakuussa muutaman ystävänsä kanssa fanikatsomossa hk-05:sen kanssa kannattamassa honkaa. Minä olin yksi noista janarerista. Olisin Salmeezin tavoin erittäin kiinnostunut liittymään hk-05:seen espoolainen taistelufiilis sydämmessäni ! Futis merkitsee minulle elämää ja elämä merkitsee minulle futista. Seuraan kansainvälistä jalkapalloa hyvin aktiivisesti ja odotan kuumeisesti veikkausliigakauden 2012 alkamista. Minulle merkitsisi todella paljon jos hyväksyisitte minut hienoon joukkoonne. Olen hyvin värikäs persoona ja mikä parasta KOVAÄÄNINEN ! Kuulin vähän juttua, että liittymismaksun pystyisi maksamaan samassa yhteydessä kun ostaa kausikortin kannattaja katsomoon, tarkemmat informaatiot eivät olisi pahitteeksi :) Vastausta odotellessa 15v espoolainen futisaddikti

:P
Salmeez

ViestiKirjoittaja Sukittaja » La Tammi 14, 2012 12:00

[quote="kentänlaidankuningas"][/quote]
Joo liittymismaksun pystyy maksaa samassa yhteydessä kuin kausikortin. Lisää infoa lähempänä kauden alkua -b Ja tervetuloa katsomoon sinullekkin! :)
EB10
Sukittaja

ViestiKirjoittaja autopsia » La Tammi 14, 2012 1:37

Uudetkin jäsenet sitten mukaan rohkeasti vierasreissuille, joissa monesti saa kokea kauden parhaimmat hetket. Alaikäisinä mukaan joutunee ottamaan aikuisten antamat lupalaput, mutta se varmaan selviää, kun tulee ajankohtaiseksi. Viime kaudella bussireissut (ohhoh kirjoitinko monikossa?) jäivät surkeaan yhteen :cry: , joka tosin taisi olla kauden paras vierasottelu ylipäätään (TPS - Honka 2-4), mutta henkilöautoilla käytiin useissa muissa vaihtelevilla osallistujamäärillä eli lisää tarvittaisiin innokkaita lähtijöitä, jotta bussin saisi useammin liikkeelle. Ne voittaa kuitenkin henkilöautoilla suoritettavat reissut mennentullen.

Joillakin (useimmilla totuuden nimessä) täysi-ikäisillä on vierasotteluissa mukana mäyräkoiria :twisted: ja vastaavia pienempiä kotieläimiä seuraa pitämässä, mutta täysin rehellisesti omasta kokemuksestani (6v. aikana poissa vain kahdesta bussi/juna reissusta), voin todeta tunnelman bussissa olevan hyvä, ajoittain positiivisen riehakas :shock: , eikä ketään ole reissun jälkeen koskaan tarvinnut kantaa/taluttaa ulos bussista saati sitten siivota kenenkään tuotoksia bussin käytäviltä, eli liikaa ei ole mehuja juotu.
Tämä ihan vain tiedoksi, jos vanhemmat/holhoojat epäilevät päästää omia kullannuppuja :wink: vierasreissuille.
Viimeksi muokannut autopsia päivämäärä La Tammi 14, 2012 4:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Those Who Do Not Remember The Past Are Condemned To Repeat It
autopsia

ViestiKirjoittaja Sukittaja » La Tammi 14, 2012 1:55

Maarianhaminan matkat onkin sitten eri juttu mutta ei niistä sen enempää :D
EB10
Sukittaja

ViestiKirjoittaja kentänlaidankuningas » La Tammi 14, 2012 2:40

autopsia kirjoitti:Uudetkin jäsenet sitten mukaan rohkeasti vierasreissuille, joissa monesti saa kokea kauden parhaimmat hetket. Alaikäisinä mukaan joutunee ottamaan aikuisten antamat lupalaput, mutta se varmaan selviää, kun tulee ajankohtaiseksi. Viime kaudella bussireissut (ohhoh kirjoitinko monikossa?) jäivät surkeaan yhteen :cry: , joka tosin taisi olla kauden paras vierasottelu ylipäätään (TPS - Honka 2-4), mutta henkilöautoilla käytiin useissa muissa vaihtelevilla osallistujamäärillä eli lisää tarvittaisiin innokkaita lähtijöitä, jotta bussin saisi useammin liikkeelle. Ne voittaa kuitenkin henkilöautoilla suoritettavat reissut mennentullen.

Joillakin (useimmilla totuuden nimessä) täysi-ikäisillä on vierasotteluissa mukana mäyräkoiria :twisted: ja vastaavia pienempiä kotieläimiä seuraa pitämässä, mutta täysin rehellisesti omasta kokemuksestani (6v. aikana poissa vain kahdesta bussi/juna reissusta), voin todeta tunnelman bussissa olevan hyvä, ajoittain positiivisen riehakas :shock: , eikä ketään ole reissun jälkeen koskaan tarvinnut kantaa/taluttaa ulos bussista saati sitten siivota kenenkään tuotoksia bussin käytäviltä, eli liikaa ei ole mehuja juotu.
Tämä ihan vain tiedoksi, jos vanhemmat/holhoojat epäilevät päästää omia kullannuppuja :wink: vierasreissuilla.
Kiitos inffosta :D olen varma, että minut, salmeez ja ehkä eräs toinenkin honkamielinen futisfani tullaan näkemään vierasmatkoilla. Minä ainakin olen nähnyt sen verran elämää etten helposta järkyty :lol: Lupalaput tulevat järjestymään satavarmasti ! Kiitän vielä suuresti, että pääsemme mukaan touhuihinne !
kentänlaidankuningas

ViestiKirjoittaja Tonzah » La Tammi 14, 2012 3:13

Tervetuloa vaan!
Tonzah

ViestiKirjoittaja autopsia » La Tammi 14, 2012 4:58

Sukittaja kirjoitti:Maarianhaminan matkat onkin sitten eri juttu mutta ei niistä sen enempää :D

Niinpä....unohdinkin, että viime kaudella poikkeuksellisesti meno sinne suuntaan suoritettiin bussilla.
Toisaalta en ihmettele, jos ottelun jälkeen moni halusikin unohtaa kaiken itsensä juomaan hukuttamalla :wink: . Jäi onneksi meikäläiseltä väliin koko reissu.
Those Who Do Not Remember The Past Are Condemned To Repeat It
autopsia

ViestiKirjoittaja Sukittaja » To Tammi 26, 2012 8:28

Päivän Hesarissa Hongasta juttu! :)
- Budjetti 1,2 - 1,3 miljoona, kun se oli vielä toissakaudella 2,3 miljoonaa
- Topparia haetaan
- Psyko tähtää Englantiin, pari suomalaista ja yksi ruotsalaisseura olleet kiinnostuneita, mutta siirrot kaatuivat rahaan (pyysi liian isoa liksaa?)
EB10
Sukittaja

ViestiKirjoittaja Sukittaja » Pe Tammi 27, 2012 5:07

EB10
Sukittaja

ViestiKirjoittaja Sukittaja » Ke Helmi 01, 2012 10:04

Hatakan mietteitä:
1.2.2012 9:31:00
Hongan Hatakka odottaa näyttöpaikkaa ja debyyttiä

FC Hongan nuori puolustaja Dani Hatakka toivoo näyttöpaikkaa espoolaisten osalta viikonloppuna alkavassa Liigacupissa ja sitä kautta mahdollisuutta nousta pelaavaan kokoonpanoon myös Veikkausliigakaudella 2012.
Katso millaisin odotuksin Pallohongasta FC Hongan riveihin noussut nuori topparilupaus lähtee kauteen 2012. Siirry Liigavideoihin.

http://www.veikkausliiga.com/Entertainment.aspx Tuolta videoista pääsee katsomaan Danin mietteet.
EB10
Sukittaja

EdellinenSeuraava

Paluu FC Honka