Kirjoittaja Salmeez » To Touko 15, 2014 4:49
Perjantaina tosiaan tuli huikea voitto FC Espoosta täydellisellä dominoinnilla niin kentällä kuin katsomossakin!
Fc Espoo-Pallohonka 0-4 (Björs, Pujals, Laevuo, Mäkelä)
----------Aristote----------
Levänen-Paukkonen-Pujals
-----Puuskari--Thurling-----
Keijama-Björs-Haapala-Laevuo
----------Hursti---------------
Peli oli käytännössä koko ajan hallussa ja monia nopeita syöttökombinaatioita käytettiin tehokkaasti. Onnistujiin voisi nostaa vaikka koko joukkueen, mutta erityisesti Thurling on parantanut paljon ensimmäisistä peleistä. Myös vaihdosta laidalle tullut Jason Riikonen oli aivan maaginen hyvien harhautusten ja nopeutensa ansiosta. Sopii paremmin laidalle kuin kärjen alapuolelle, missä miestä on aiemmin peluutettu. Itse olin näkevinäni, että Aristote olisi tehnyt viimeisen maalin, mutta näkymmä kyseessä oli pallohongan oma Hermanni Vuorinen (Max Mäkelä), joka avasi kauden maalitilinsä :ylos:
Paukkonen ja Levänen olleet mukana kahdessa pelissä ja molemmista tullut voitot (Y)
Nyt kuitenkin katseet kohti lauantaista paikalliskamppailua, joka on samalla vastoin kaikkia odotuksia kakkosen kärkikamppailu!!! Itse kyllä vähän harmittaa kun en tähän peliin pääse, koska -96 painotteisen klubi 04:n pelaajia vastaan (ja samalla puolellakin) on tullut junnuna pelattua.
Jatkakaas siitä mihin fce pelissä jäätiin.
Vauvakaarti -b