Valvojat: Haimis, Tupen rapina
Djimbo82 kirjoitti: eli matsipäivinä bissen hinnasta lähtee euro pois kunhan sitä kisakaljaa tajuaa itse pyytää.
Haimis kirjoitti:Djimbo82 kirjoitti: eli matsipäivinä bissen hinnasta lähtee euro pois kunhan sitä kisakaljaa tajuaa itse pyytää.
Onkos bissen hinta viela entisensa?
Haimis kirjoitti:Kayppa Djimbo joku paiva kysasemassa mukavilta myyjilta, jos viitsisivat paivittaa UrhoTV:n kanavavalikoimaansa. Ei pitaisi paljoa kuukaudessa maksaa varsinkaan jos Canal+ sattuisi loytymaan. :wink:
idänihme kirjoitti:Haimis kirjoitti:Kayppa Djimbo joku paiva kysasemassa mukavilta myyjilta, jos viitsisivat paivittaa UrhoTV:n kanavavalikoimaansa. Ei pitaisi paljoa kuukaudessa maksaa varsinkaan jos Canal+ sattuisi loytymaan. :wink:
Junnukaartinkin saa tukemaan kantapaikkaa kun kendo näkyy scriinillä :roll:
idänihme kirjoitti:Haimis kirjoitti:Kayppa Djimbo joku paiva kysasemassa mukavilta myyjilta, jos viitsisivat paivittaa UrhoTV:n kanavavalikoimaansa. Ei pitaisi paljoa kuukaudessa maksaa varsinkaan jos Canal+ sattuisi loytymaan. :wink:
Junnukaartinkin saa tukemaan kantapaikkaa kun kendo näkyy scriinillä :roll:

Sunnuntaina 7.3 vietetään Gerossa taas 3/10 sunnuntai lärvejä. Eli kaikki normaali hintaiset juomat 3 kpl / 10 eurolla. Ovet avataan kello 18.00 ja meno jatkuu myöhään.
Djimbo82 kirjoitti:Sunnuntaina 7.3 vietetään Gerossa taas 3/10 sunnuntai lärvejä. Eli kaikki normaali hintaiset juomat 3 kpl / 10 eurolla. Ovet avataan kello 18.00 ja meno jatkuu myöhään.
Itse en kyllä ole menossa, mutta laitetaan nyt tiedoksi, jos vaikka junnukaarti haluaa tasotella hiihtoloman päätteiksi. Käyttäydytte sitten kuitenkin ;).

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa